keskiviikko 10. maaliskuuta 2010

lisää wanhoja






...haloselle vai? kultarannasta löytyy.

4 kommenttia:

  1. aijai mitä herkkua!!!!! lisää vaa photoja!

    VastaaPoista
  2. t-paitaa ulos jo PERKELE!! vai voiks niitä ostaa jo???

    VastaaPoista
  3. ei voi viel. pian voi HELEVETTILÄÄNEN! wadap don! tänään turkuun, hallisessarit si no?

    VastaaPoista