aijai mitä herkkua!!!!! lisää vaa photoja!
t-paitaa ulos jo PERKELE!! vai voiks niitä ostaa jo???
Waddap homiee!
ei voi viel. pian voi HELEVETTILÄÄNEN! wadap don! tänään turkuun, hallisessarit si no?
aijai mitä herkkua!!!!! lisää vaa photoja!
VastaaPoistat-paitaa ulos jo PERKELE!! vai voiks niitä ostaa jo???
VastaaPoistaWaddap homiee!
VastaaPoistaei voi viel. pian voi HELEVETTILÄÄNEN! wadap don! tänään turkuun, hallisessarit si no?
VastaaPoista