perjantai 17. syyskuuta 2010

Parit stikkerit...





"Kukko huuleen, Marilyn" -30e
"Mr. Slime"
"Apinatohtori"

"B-tEaM" -40e

Taulut about A4 kokosia.

2 kommenttia:

  1. Koska olis noi lost toys t-paidat tulos myyntiin? pakko saada sellanen. ja jos tulee nii mistä voin voin hankkii yhen?

    VastaaPoista
  2. Pian pitäs tulla, laitetaan sit informaatiota.

    VastaaPoista