maanantai 12. huhtikuuta 2010

naamanvaihtoviikot!

tuliko taas ryypättyä koko viikonloppu? ulos ei kehtaa lähteä kun taas on otettu tilanteita? kurkkua kuivaa ja loiventavalle olis päästävä? ei hätää! lost toys sunnuntai-naamari(tm) ylle ja paikalliseen! tilanteista riippuen voit valita omasi:

"selvinpäin hyvä jätkä" -katuvalle illanviettäjälle


"mä en muista mitään" -paatuneemmalle kaverille

1 kommentti: