skip to main | skip to sidebar

LOST TOYS

perjantai 9. huhtikuuta 2010

we don't talk to poliiiiice!


ja yllättävän random loppukevennys:

...peace.
Lähettänyt Lost Toys klo 4/09/2010 03:45:00 ap.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)


TSEK!

  • Don Samuel!
  • fat1937
  • KLAPI
  • Läski hippi
  • Perus!
  • Portsan uutiset

Blogiarkisto

  • ►  2013 (2)
    • ►  helmikuuta (2)
  • ►  2012 (3)
    • ►  lokakuuta (1)
    • ►  helmikuuta (1)
    • ►  tammikuuta (1)
  • ►  2011 (3)
    • ►  syyskuuta (2)
    • ►  toukokuuta (1)
  • ▼  2010 (23)
    • ►  joulukuuta (1)
    • ►  lokakuuta (10)
    • ►  syyskuuta (1)
    • ►  elokuuta (1)
    • ▼  huhtikuuta (6)
      • Lisää.
      • krafiitti
      • naamanvaihtoviikot!
      • Porkkala. Uudenkaupungin Eino Leino.
      • we don't talk to poliiiiice!
      • Vihdoinkin! neuvottelut on neuvoteltu, sopimukset ...
    • ►  maaliskuuta (4)

Tietoja minusta

Oma kuva
Lost Toys
Tarkastele profiilia