skip to main
|
skip to sidebar
LOST TOYS
keskiviikko 27. lokakuuta 2010
It's official!
Ekat t-paidat kehissä! No, ainakin kaks. Siveltimellä kangasvärien kanssa kirpparipaitoihin. Lisää tulossa pian...
Eka ns. official-paita. Onnellinen omistaja Sormunen osti sovittamatta. Ei mahtunu päälle, mutta löysi paikkansa seinältä. Thanks for support!
Turun Laminasta löytyy, 15 egee, ilmeisesti kokoa L.
2 kommenttia:
Anonyymi
28. lokakuuta 2010 klo 11.16
Big Up!
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Anonyymi
28. lokakuuta 2010 klo 17.51
pakko ostaa! seuraavaks ku nään ni tuun hihasta repäsemään ja ostan yhen!
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
TSEK!
Don Samuel!
fat1937
KLAPI
Läski hippi
Perus!
Portsan uutiset
Blogiarkisto
►
2013
(2)
►
helmikuuta
(2)
►
2012
(3)
►
lokakuuta
(1)
►
helmikuuta
(1)
►
tammikuuta
(1)
►
2011
(3)
►
syyskuuta
(2)
►
toukokuuta
(1)
▼
2010
(23)
►
joulukuuta
(1)
▼
lokakuuta
(10)
Boner tinto vina.
Lost Toys is doing nightshifts!
Skateboarding ayyy
It's official!
Poner tinte
Happy Holidays!!
T-May Banger
Näyttely @ Galleria Keidas
Perus crew vs. Geezers the shop!
Ei otsikkoa
►
syyskuuta
(1)
►
elokuuta
(1)
►
huhtikuuta
(6)
►
maaliskuuta
(4)
Tietoja minusta
Lost Toys
Tarkastele profiilia
Big Up!
VastaaPoistapakko ostaa! seuraavaks ku nään ni tuun hihasta repäsemään ja ostan yhen!
VastaaPoista