keskiviikko 27. lokakuuta 2010

It's official!

Ekat t-paidat kehissä! No, ainakin kaks. Siveltimellä kangasvärien kanssa kirpparipaitoihin. Lisää tulossa pian...


Eka ns. official-paita. Onnellinen omistaja Sormunen osti sovittamatta. Ei mahtunu päälle, mutta löysi paikkansa seinältä. Thanks for support!


Turun Laminasta löytyy, 15 egee, ilmeisesti kokoa L.

2 kommenttia:

  1. pakko ostaa! seuraavaks ku nään ni tuun hihasta repäsemään ja ostan yhen!

    VastaaPoista