skip to main
|
skip to sidebar
LOST TOYS
tiistai 19. lokakuuta 2010
Poner tinte
Galleria Keitaassa oleva näyttely loppuu kuun vaihteessa! Käykää nyt joku hakemassa ne laudat kotiin! Hinnoista kannattaa tinkiä jos uskaltaa.
Oheiset kuvat liittyy eri tapaukseen.
Rullalautailuliike Stalessa myhäilee.
Rullalautailuhalli Cubessa hortoilee.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
TSEK!
Don Samuel!
fat1937
KLAPI
Läski hippi
Perus!
Portsan uutiset
Blogiarkisto
►
2013
(2)
►
helmikuuta
(2)
►
2012
(3)
►
lokakuuta
(1)
►
helmikuuta
(1)
►
tammikuuta
(1)
►
2011
(3)
►
syyskuuta
(2)
►
toukokuuta
(1)
▼
2010
(23)
►
joulukuuta
(1)
▼
lokakuuta
(10)
Boner tinto vina.
Lost Toys is doing nightshifts!
Skateboarding ayyy
It's official!
Poner tinte
Happy Holidays!!
T-May Banger
Näyttely @ Galleria Keidas
Perus crew vs. Geezers the shop!
Ei otsikkoa
►
syyskuuta
(1)
►
elokuuta
(1)
►
huhtikuuta
(6)
►
maaliskuuta
(4)
Tietoja minusta
Lost Toys
Tarkastele profiilia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti