tiistai 19. lokakuuta 2010

Poner tinte

Galleria Keitaassa oleva näyttely loppuu kuun vaihteessa! Käykää nyt joku hakemassa ne laudat kotiin! Hinnoista kannattaa tinkiä jos uskaltaa.
Oheiset kuvat liittyy eri tapaukseen.
Rullalautailuliike Stalessa myhäilee.

Rullalautailuhalli Cubessa hortoilee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti